Total Pageviews

Wednesday, December 1, 2010

Favorite Dessert?

16 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. My Favorite dessert is waffle.
    and that is a very good movie :)
    But i can not here wat anys favorite dessert is :)

    ReplyDelete
  3. My favorite dessert is ice.
    Ice is good then it is summer.
    froom Mads

    ReplyDelete
  4. i like cupcake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i like cupcake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    best cake ever and i like cookie

    ReplyDelete
  5. My favorite dessert is chocolate icecream:D.
    From Pernille J.

    ReplyDelete
  6. Hi.
    I love dessert.
    And i have to favorites chocolate mousse whit ice cream and lemon mousse.
    And good movie but it's freze to ice in the end so we dont hear what Annies favorites dessert was.:)

    ReplyDelete
  7. Hi :D
    I think my favorite dessert is pancakes and chocolate cake.

    Maria :)

    ReplyDelete
  8. My favorite dessert is McFlurry wiht smarties,
    but i am not so often on McDonalds, but when i am on McDonalds get I everytime a McFlurry.

    I love also chocolate cake(:

    ReplyDelete
  9. Favorite Dessert?...
    - Hmm, i thik it'cake, and cookie's.

    ReplyDelete
  10. Hi:D
    I think my favorite deaaert is pancakes.
    I like also chocolate cake and I like ice cream.

    Kamilla :P

    ReplyDelete
  11. My favorite desserts is cake, chocolate, ice, ohh!! there is so many thing I like. Ohh! Do you know "BEN & JERRY" wiht "MONKEY chunky"

    From Annebel

    ReplyDelete
  12. Ice Cream! Cookie Dough Ice Cream.

    ReplyDelete
  13. Hi!
    My favorite dessert is Petit êcolier! :)
    It's a cookie with a little boy on.

    From Laura :)

    ReplyDelete
  14. I agree with Parker my favorite dessert is brownies:)

    ReplyDelete